從頭細數2012由甚麼鑄成。

我的2012關鍵詞
香港音樂評論組織/撒/PBL/鏗鏘集/ch!sin/英德/港大通識/黃之鋒頭躉/吐露港/南都思享匯/有無野要淘寶/蘋果副刊/鬼/學苑/台中高雄/睜開眼/獨角獸/周博賢/social enterprise

致 小植植,

小植植,我知你好想怒屌2012,但其實你今年好叻做左好多野。因為鏗鏘集,多左個新名叫「90後音樂評論人」,年頭比人講到年尾。上蘋果又上電台 OnAir 兩個鐘。夠膽面對傳媒係叻仔,但唔好癡左線事後亂咁發表意見,甚至傷害埋成個行業核心價值。經一事蔡一智,慶幸沿路有人提醒。仲有,唔好再讀錯「湯力」做「通力」。今年最精彩的片段都是與音樂評論工作有關的。從來最愛空想不幹的小植植竟然籌辦到「香港音樂評論組織」,unbelievable,年中仲上了廣州講流行曲的咸濕野,第一次做講者仲要出省又驚又騰。然而,本年出文數量應該數近十年之低,我希望2013年踏實點打文。

有好莊友,認真時認真,張家界時張家界。半年Year2,PBL真係好恐怖,我已經為大家墊了25%底,但 Sandra 都唔係咁恐怖姐。不過今年最刻骨銘心的段落可以寫一千字。

每個身邊遇過的人我都想多謝,但2012年我想特別多謝 NL君、LL君、ZN君、YL君、AW君、CL君、LC君、KH君、HC君、AT君、JW君、PN君、CF君、AW君、DC君 和 Bitches。歡迎對號入座,會對號的自然會知我為甚麼要多謝他或她。

還有,總會復原吧。

chisinchikin

Leave a Reply

