薛凱琪不用除下吊帶的成熟:《All You Need is Me》

我們沒有可能要求薛凱琪一輩子裝青春,畢竟這是違反生物定律的,但我實在接受不了《除下吊帶前》那一下子由20歲跳到60歲的那個落差。2012年薛凱琪唱回自己的歲數,《9:55pm》之後又一電子作《All You Need is Me》中聽到成熟而不同的薛凱琪,這下子終於叫人消化得下。

像是在 US Billboard 搬來的作品,Fiona 一夜變成 Madonna。《All You Need is Me》比起《小峽谷之1234》和《微笑殺人事件》多了性感,也添了幾分嬈媚,而薛凱琪也可大膽在這條快歌路線上多摸索。《All You Need is Me》中有低音位置的嘗試,是從未在薛凱琪的作品聽到的聲線,作出了音域上的拓寬。新作無疑是有驚喜,但也稱不上是佳作,這首跳舞快歌值得有更 Catchy 的旋律軸線,聽到去 Chorus 就覺得鬆散,要大熱很有難度。我也開始厭倦方大同與薛凱琪的輪流客串,為何不找一個真真正正 Rapper 合作,甚至考慮在 Rap 的部份填上廣東詞?

————————————————————————–
All You Need is Me (feat. 方大同) – 薛凱琪
作曲:Fergus Chow | 作詞:陳詠謙 (Rap Lyrics by Soulboy) | 編曲 :Fergus Chow

你要信我是你的人 這晚你貼過來 我就是你的人 yea
你要信我是你的人 這晚你吻過來 我就是你的人 yea

Hey~ 她不太誘人卻是你的oh oh oh oh
Oh hey~ 她不夠脫俗哪是你的oh oh oh oh

你共我別聊天 唇上散步也是場面
飛往盡頭浪遊漫遊 然後愈來愈氣喘

All you need is me; baby can’t you see?
有些感覺不要怕突然
Baby can’t you see? All you need is me
豁得出去為何難放肆

用眼睛 望我 逐寸看看 看清楚
用髮膚 問我 逐處吻吻 吻清楚

All you need is me; baby can’t you see?
我的興奮不會有限時
Baby can’t you see? All you need is me
我的戀愛不會談理智

RAP:
Baby I like how u talkin so confident
Like the moon in the sky so prominent
I be tellin’ u that I just wanna chill
U keep tellin’ me you lovin’ me for real
I think I’m just gonna sit and play hard to get
And let Every girl in the room place a bet
Don’t be hatin’ on me that you in a position to fret
I’ll introduce you my friend named Brett

Hey~ 花一眼發現我是你的oh oh oh oh
Oh hey~ 香檳已暗示我是你的oh oh oh oh

約會我在池邊 來吧暢泳快樂無邊
冰冷大樓頓時熱溶 同時蔓延著愛戀

All you need is me; baby can’t you see?
有些感覺不要怕突然
Baby can’t you see? All you need is me
豁得出去為何難放肆

用眼睛 望我 逐寸看看 看清楚
用髮膚 問我 逐處吻吻 吻清楚

All you need is me; baby can’t you see?
我的興奮不會有限時
Baby can’t you see? All you need is me
我的戀愛不會談理智

All you need is me; baby can’t you see?
我的興奮不會有限時
Baby can’t you see? All you need is me
我的戀愛不會談理智

薛凱琪 | (尚未輯錄專輯) | 2012

7 thoughts on “薛凱琪不用除下吊帶的成熟:《All You Need is Me》

  1. 其實隻歌歌名同CHORUS都咁多英文
    RAP 用英文其實係MATCH

    今次大同第一次跳舞歌RAP 都總算有火花未去到悶
    不過下次合作隔多D時間先咁做未嘗唔係一件好事 比觀眾多D新鮮感對雙方有利

    (我成日都係度留唔到言… Prince)

    • 唔知點解我成日要去 SPAM 果度搵番你.
      係lo 四人遊 張永成 直落, 方薛合作變到唔係咩 Gimmick,
      不如下年以新組合既姿態出場…

  2. 呢個轉變好…畢竟都3字頭了…
    男孩像你係好…但成世都跟妹妹拍拖真係會嘔…
    真係好驚佢行少女路線行到40歲嫁講真,
    但係其實佢都可以將少女呢兩個字變成玉女嫁和:P
    唔洗下下跳勁舞唱快歌就令人覺得佢轉型~~~

    • 我諗起舊年陳珊妮【I Love You, John】都係40有1扮後生既,
      但又唔會好嘔心.
      Fiona 成熟唔係未試過既,我覺得2006年【Electric Angel】個平衡點捉得幾好呀.

      • 陳珊妮既i love u john…..
        我反而係將個焦點放落佢隻歌同歌詞到XDDD
        你唔講我都唔覺其實佢都扮緊少女XDDD

        想當年小峽谷1234拎十大…
        全家聽到媽媽聲,
        我第一個反應都係…
        ‘點解會係呢首歌. . . ._.?’

      • 唔係有快歌聽下幾好呀, 同《光明會》一對咁上.

Leave a Reply

