救救小植植義賣大行動 – 第一輪

Ch!sin 最近太正經了,痴線不夠,我決定要搞一個 Special !!

窮人賣屎忽,最近買野買到流血不止,唯有將家中物品當掉套現。加上香港地價貴屋企細,住得個一個呎板隔房但又積積埋埋一堆你一輩子也不會用到的東西。與其長相思守,不如平價賤埋。我希望 WordPress 不會再殺我 Account,這只是一個沒有商業成份的「救救小植植義賣大行動」。我星期一至五橫跨港九新界,為左三蚊係地鐵站交收都唔區,你有創意既話以物易物都得,朋友又好唔識既網友一樣歡迎救助,就當是睇 Ch!sin Blog 大回贈,以及幫我騰出幾寸淨土。

第一輪先推一些較輕型的,視乎反應再決定是否推出第二輪,屋企有好多唔著既衫,但無唔要既錢。

!!

iPad2 黑色磨沙安全套一個 – 已拆袋但無用過
(話說幫 iPad2 帶左磨沙安全套之後,再容納唔到 Steve Jobs 既磁石套,但我要堅持佢係好靚嫁!)
原價:$30
賤賣價:$10


!!

《廣告 101》 – 全新 – 適合創作界小王子觀看
(因為本人已於創作界退休,只好放售!)
原價:$88
賤賣價:$40

!!

傳樂成著 中國通史 (上下二冊) – 99%新
(中史升 lvl 必備,要奪A先要增加語錄!)
原價:貴到喊
賤賣價:$20兩冊 – 隨書附送小植植精心秘製穩奪credit notes Softcopy

!!

A Level Principles of Accounts Suggested Solution (1992-2008)- 85%新
原價:$104
賤賣價:$15 +$5 盡享A工廠學校 Past Paper (好難搵番黎嫁!)

!!

玫瑰花戒指
原價:唔貴唔平唔記得
賤賣價:$3 – 送假到爆炸 Play 心心襟章一個 (抵到爛!)

!!

陳柏宇《Change》 – 90%新
(呢隻碟幾好聽嫁,可惜我對陳柏宇…嗯!)
原價:$89
賤賣價:$10 – 送 Yes School Tour 2008 歌手親筆簽名海報一張 (失縱人士李卓庭朱韻詩扈佳榮, Super Junior成員鍾舒漫, 拆夥組合 VEGA Eternity Girl, 連初哥Tommy 仔簽名都有 lol – 我知好唔吸引)

!!

別講笑,睇中快手鳥。可以在此 Post 留言,唔方便的話 Add 窮撚 Facebook “Alejandro Chikin” 漫談亦可,效法王莽以物易物的話敬請拍照。

3 thoughts on “救救小植植義賣大行動 – 第一輪

Leave a Reply

