男人唔補好易老

X世代的麻甩佬都好驟忌談美容,Y世代的男仔算是打破了性別定位。但總會有活於過去的男仔認為適當的護膚是 sissy 的,試諗下你刷牙是為了刷走攝住牙的餅乾碎,那除走毛孔都是為了善待臉部,符合道理不過。中學雞時期我爆瘡嚴重,對皮膚護理從不講究,還無知到以磨沙洗面奶打仗。不過有一些心理關口還是很難過的,例如你走到卓越、莎莎、ColourMix 粉紅當當的門面,作為一個佬你會覺得好唔自在,所以現在這些商店都陸陸續續聘請男售貨員,就算萬寧都有分開男士護膚一欄。



麻甩佬油脂分泌比女人還要多,當一日直落踩足十個鐘出街你已經覺得塊面好唔舒服。去油紙非常有效,但唔見得好多男仔有用開。Gasby 美其名出左男士裝,但我唔見得同一般去油紙有咩分別。不妨帶多支控油保濕Jelly,因為皮膚一乾皮膚就噴油,治標的話還是要補水。同樣地,我唔知右邊之野 For Men 的意義係邊。

香港空氣又差,毛孔大,黑頭積埋積埋最頭痛最麻煩,針對黑頭同毛孔是男士護膚最重要的一環。無其他野都算,左邊枝 Cooling Toner 無左會死,深層潔淨黑頭之餘緊膚水又會收細毛孔,係咪好有 Sales 口吻。講開又講,我好憎D salesman 走埋黎講試下東試下西,熱誠過頭了,想靜靜地行都唔得。右邊 Biore 最出左男士專用除黑頭粉刺貼,唔好太密,一星期一次就非常好。

學校好多 welfare pack 都會派 Sample,女仔化妝品, m巾一籮籮。我收過的 Skin activator 和 BB cream 都好用,但都只是錦上添花,你有錢咪買枝 Skin activator,既然麻甩就無謂用 BB cream 了。最右邊的是 After Shave Tonic,用剃鬚刀的話應該買一枝,蘆薈針有助療刀傷及具有保護皮膚作用。番學的日子就是夜訓,我接受唔到每朝對眼頹爆,市面有好多活眼筆,畫一畫眼袋令自己精神幾倍,呢樣發明好偉大。

粗皮膚更需要補養,我的家產完全小兒科,見過男仔屋企成檯護膚化妝品認真誇張,Mask一大堆問你驚未。搵食艱難,而家連美容都要撈埋黎做,唉…

6 thoughts on “男人唔補好易老

  1. 还记得我吗?久仰大名,今始拜读。 加油呀,多写点好文章以嚮读者 :)

    • 記得, 現任 Tim 太 ma.
      我由幼稚園開始已經久仰你大名, 膜拜多年, 哈哈.

      • 小妹寂寂無名,不及子健兄鐵嘴銅牙,我還是悄悄地當個讀者算了 xd

Leave a Reply

