YouTube 信甚麼:領隊哥哥怒掟行李

這些年,我們要更加明智,更加懂得分清是非黑白。

恃著自己手執智能手機,大家都變成道德審判者。可惜是,人們總認為拍方為勝,upload有理,然單憑一段短片確實不能了解事實的全部。看到「領隊哥哥怒掟行李」短片的難免忍俊不禁講聲:有無搞錯。番工不如意十常八九,但打工仔選擇的抒發方式未免太過份了吧。

網絡不是法庭,不是每位辯方都有幸自辯。「領隊哥哥」算是小數幸運的一員,數小時後 upload 同一段影片,命名「被屈」,苦訴:

事件既起因:我係一個領隊,咁當時帶住一大班蝗虫客,咁班蝗虫又­­­­拎錯晒人地班機既行李,開埋件行李黎睇就話件行李唔係佢,­自­己­果­件比人偷左,係度圍我,係­度又話報警,又要靜坐又話­要抗­議。­已經­得返15分鐘轉機,如果唔係就要賠機票,唔知­點算,­跟住哥­哥仔收­工路過,問我洗唔洗幫手,佢了解件事之­後見我地­­咁趕都即­時去左幫­我地落晒d行李,跟住d「好」團­友仲要問侯­下佢先比佢­走,最後靠­哥哥仔我先至可以帶到班蝗­虫平安無事咁­轉到機,唔洗­我賠機票..­..­哥哥仔…真­係對你唔住..­.收工幫我都要­搞到比人炒

因為蝗蟲的出現,香港人的同情心一下子發揮出來了。

片段是片斷,連江澤民生死都可以顛倒,甚麼媒體甚麼平台都不能盡信。

Leave a Reply

