搞手


此文著意消弭大家責任感,奉勸大家一句:「唔好做『搞手』!」

「搞手」一職是燙手山芋,事前會忙會煩是不可避免的,但令你最無癮係無法全情享受一個 Show,就例話劇搞手永遠無機會坐係台下睇Show一樣。當大家比 $440 呻謝師宴有幾唔抵時,我覺得自己係花左過千蚊出席,事前開會、聯絡、人工、搬運、受氣、無時間食自助餐、無乜影相。K ho 當晚直言無胃口食野,Gary 為台上表演做跑腿幾乎無食野,餓死左真係要葬你地落浩園。

「點解無 Backdrop?」、「幾時開餐?」同「你點請到李家仁醫生?」係當晚老師問得最多既問題。其實當晚真係幾激氣,幾間公司好似聯手搞對抗咁。先係 Banner 公司話根本無做過塊 Banner,次係預早叫雞記竟然話無車,三係帝京酒店竟然無provide 電腦,所以又無 Backdrop 又無 Slide又無 Background Music,有冤無路訢,只好心底裡 Diu Diu 聲。

原來當晚台上咁有火花,校長豪仔舌戰李家仁醫生,我竟然錯過咁精彩既一幕。又有人話比我聽D老師比小明個老豆激到口黑面黑,豈有此事?

係,我地收集左大家既 BB相,本來會係謝師宴上播放,但你明大酒店唔肯 provide 電腦係件幾白痴既事喇。有時間大家就估下喇,我個人覺得難度都幾高,邊個估中晒14幅我化身紫荊俠派錢比你又點話:

01Rita
02Yiu Bo
03Tiffany
04Pat
05Manling
06Man Fuk
07kuma
08King
09Ken
10K ho
11Jack
12Frank
13Chikin
14Amanda

特別附送 – 白韻琴寫真集乙套:

4 thoughts on “搞手

Leave a Reply

