番工番到ch!sin.


高考之後我想放自己一個月大假,懶洋洋的他他條的。

身邊考完高考的朋友分別散落在貢茶、吉野家、意粉屋、美心、利嘉閣、麥當勞,忙到 High High。最近大家都脫離校園生活,少了很多校園八掛性話題,多懷念以前「聽講呢隔黎班陳小明同Mary拍拖」「聽講邊個老師同邊個老師隔空對火」甚至「聽講低 form 有人瀨屎」的校園娛樂新聞,日日新鮮日日金,只怪我的青春小鳥一去不回來。

取而代之的是番工後的一蘿怨氣,雀局裡破口大罵上司放箭,插插豬扒同事正港女,直言想兜野潑杯奶茶落麻煩客人身上。呢班飲食業小王子長嗟短嘆,怒氣大到打隻西都大力D。沙漠中的綠州是最低工資立法,保障我地這班無經驗的蟲仔時薪$28,算係一絲安慰,及時雨落得正好。

我卻選擇燃燒青春,娛娛樂樂,上上YouTube facebook就一天,以安撫一年半來只談讀書不談風月的和尚生活。還有,現在能睡足八句鐘是一件很幸福的事。不上班,不是不屑二十八蚊的最低工資,而是覺得辛苦左成年何必再苦下去呢?別忘記政府除了實施最低工資之外,還有派六千蚊的惠政。雖然可能等我世界末日都未到手。

望到貢茶姐姐一句鐘沖百幾杯奶茶,背影帶有說不出的淒涼。此情此境,使我對工作重新反思。我想齋坐家中做 artworks, design 走天涯,做做平面設計,人工以 job 計算。如是我可以幾時起身幾時訓,並奉行無老闆主意。雖然是理想了一點,但也不是不可行的。請不要轟炸我的烏托邦。

你一定以為開blog的第一章會抱怨香港的教育制度點彊化點磨人心志,但人老喇,乜都睇化喇!何況高考制度算係比會考好,只係份量另計。

5 thoughts on “番工番到ch!sin.

  1. 不說學校事,可能是我們都想讓中學生涯一點一點的褪色,
    準備跟「社會」,這個人生boss作戰,縱知道是硬仗、苦戰,都想在這個長長暑假試探一下它。

    工作得愉快與否,必定跟個人心態和工作目的有關。
    我們這一行,而受氣是必然的。
    為了金錢而受氣,和為了學習而受氣,兩者的結果不相同。
    小弟我不像你多才多藝,只能當水吧仔的我,苦水也有,不過只限於 凍阿華田走冰 和 掉了姓名牌($20)。
    我也會被罵,不過我不怪任何人,包括自己。
    一間鋪可能只有一千呎,但我知道我仍然有九萬幾樣事未懂。
    我經理說:「沒有人一個星期就可以學會所有事,所以慢慢學吧,不要緊的。」
    當做錯了一件事,或做漏了一件事之後,就記著、學著。
    初初上班的時候戰戰競競,緊張得失眠,
    但慢慢的就發覺工作只是例行事,盡量零失誤便很足夠,現在都不因工作而影響精神了。
    事實上,每個都總有合適自己的工作,所以「請不要轟炸我的烏托邦。」+1

    • 網誌初開, 華田哥哥竟然係到留下咁大篤屎, 佩服佩服.
      講才藝邊及你拎住枝 Bass, 你應該學郭生兼職教結他,
      不過你沖華田都唔係為左錢, 講經驗姐.

      如果姓名牌跌左落走冰既凍華田, 點計?

      • 都唔夠你大篤 = = , 我呢d 狗 shit, 點及你d 象 shit.
        我記碼要玩多兩年先夠班教人, 咪369我啦.

        姓名牌就冇啦, 華田就要再沖過.

  2. 子健,
    首先恭賀你新居入伙先!
    終於又有黎氏通識睇下
    感覺吾錯…..
    有時間就加埋我啦
    雖然我個邊一篇文都未有=.=
    不過,共勉之!

    —————————————————-

    返入正題先!!
    我之前聽過一個人既分享
    佢原黎係為某財團旗下建築物畫則
    但吾想將D時間奉獻俾大老闆
    聽講話佢找左份PT既畫則
    每星期只係返兩至三日
    其餘時間就做自己野

    雖然佢份人工岩岩好維持到生繼
    但係真係做到自己理想既野
    真係正!
    想到自己…..
    自己幾時先可以好似佢咁呢==

    • 一人痾一篤真係開心.

      um… 其實無一份做 design job 係絕對唔需要遷就顧客ge, 視乎多少姐.
      我就未完全了解佢點比大老闆壓迫, 但我相信佢知道自己行緊咩路就可以喇。說穿了,方向最重要。

      哈哈, 你都係呢邊入伙wo, 鄰居鄰居, 恭喜恭喜!

Leave a Reply

